środa, 15 sierpnia 2018

skrzydeł na chwilę użyczę


w dzieciństwie wszystko jest możliwe! 
i latanie i baśniowe postaci za płotem :) 

...nic nie dziwi, bo przecież to normalne, 
że jeśli chcesz, jesteś jak Calineczka i 
mkniesz po mieście na Pani Pszczole...


na szczęście nie wszyscy wyrastają z wyobraźni! 





...skrzydeł na chwil parę można uświadczyć 
zachodząc w pobliże kompleksu Spark :) 


mural na budynku przyzywał mnie od tygodni, 
ale dopiero dojrzane malowidła na płotach 
okalających kończące się prace budowlane 
zmobilizowały mnie do zapakowania lalki :) 


S - jak SUPERRRO! 


odbijające się białe pasy 
przywodzą mi na myśl 
wstążki w gorsetach :) 


 dawno temu widziałam prezentację kilku 
prac Tytusa B. - żal, że wtedy nie fotnęłam: 


te malowidła są bezpośrednio nałożone na 
wiórowane dykty - świetne miastowe 
ogrodzenie - funkcjonalne a piękne ♥ 


lalka wciśnie się wszędzie :D 





Meghan była zachwycona dyktami jako i ja! 




jeszcze chwila, a odleciałaby z tą parką :) 






koparka mnie rozwaliła :D 







prawie jak selfie z Anną Muchą ;P 






surrealizm stosowany :) 


odbicia w budynku sąsiadującym... 


powyższa fota zrobiona między szparami 
metalowego ogrodzenia - w okazałości niżej!





mural - nie jedyny powód mego zachwytu! 









ha! ciekawe, co stanie się z tamtymi dyktami...?! 

(książki Tytusa "Miastonauci" jeszcze nie mam) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego zielonego! 


8 komentarzy:

  1. Ależ świetne!!! Moana jak na zamówienie wpisała się w nie tylko w letnie barwy, ale też ogólny klimat kompozycji. CUDO :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moanie tak się spodobały kulturalne
      wyprawy, że teraz nie chce wyjść z
      podróżnej torby :)

      Usuń
  2. Świetna sesja :D Wśród takich dzieł laleczka miała prawdziwa podróż do magicznych i niezwykłych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham murale :-) Te są bardzo ciekawe i soczyście kolorowe :-) Panienka pięknie reklamuje te śliczne dzieła

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ile możliwości wybierania tła do zdjęć :):) Ja też kocham murale !!!

    OdpowiedzUsuń