niedziela, 16 sierpnia 2020

w trzy godziny dookoła świata (2)

 

i choć urocza Tiana dzielnie oprowadza naszą rodzinną 5osobową wycieczkę :) 


...mój Jędrek też sobie świetnie radzi! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


nasz duet ocieniony Wieżą Zakochanych 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Antoś rozkręcił się na dobre!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



altanki dla strudzonych Wędrowców 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



... rankiem pięknością...


... w południe zaś szkaradą ;P 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

i kolejna dziesiątka zaliczona!!! 

do następnego zielonego!!! 


9 komentarzy:

  1. Fajne te miniatury, ale musisz pozmniejszać zdjęcia, bo się kiepsko ogląda. Jak klikniesz na zdjęcie podczas wstawiania to się pokazuje taki pasek, trzeba kliknąć na "-" żeby zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo - oceń, proszę, czy ten rozmiar wystarczy :)

      Usuń
  2. Pięknie to wygląda, ale bym się chętnie wybrała w takie miejsce ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe miejsce, można poszaleć z aparatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie dziękuję, ot, fotki
    poczynione tzw. małpką - i jak
    doskonale widzisz - często bez
    odpowiedniego wykadrowania, a co
    gorsza - ucięte napisy z tablic,
    to mój nawiększy ból - ale przez
    to słońce nic wtedy nie widziałam
    i robiłam foty absolutnie na czuja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne miejsce!!! Nie wiedziałam o jego istnieniu.
    Taaaak, pozmniejszaj zdjęcia, bo choć cudnie się ogląda takie duże, strasznie wolno się ładują na starszych komputerach...

    OdpowiedzUsuń