sobota, 6 stycznia 2018

Adrian Arleo


niesamowite prace - zapraszam do 
zapoznania się - i - może jak ja - 
do polubienia, do zachwytu!

(wszystkie fotografie zaczerpnięte z netu) 

...u mnie zaczęło się od tej fotografii: 


szukałam informacji o artystycznych 
przejawach pamięci o Janusie - nie 
spodziewałam się TAKICH prac! 


zakochałam się w tych opowieściach! 


antyczny wyraz ponadczasowa forma! 






ciało ludzkie - istne uniwersum! 


dwoistość natury okiem Artysty - a może 
konflikt pragnień z konwenansami... 


splot losów, myśli i dążeń...




dotyk nas tworzy, dotyk uśmierca 






gdy zaglądasz w otchłań, 
otchłań zagląda w ciebie 

(Bolesław Leśmian) 


mając w domu Pana Teofila 
jakżebym nie uśmiechnęła 
się na widok tej czwórki... 

















krąg życia - arena masek... 




 





nie potrafię przejść obojętnie 
obok pasji, piękna i wyobraźni...


...i Wam tego samego życzę 
nie tylko na ten rok - 
na całe życie!!!




Adrian Arleo - jak dobrze, że jesteś!  



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że zainspirowana lalką pokazałaś nam postać tak utalentowanej i bogatej wewnętrznie artystki! Któż by pomyślał, że dzięki porcelanowej lalce zgłębimy tę część naszej osobowości ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lalki prowadzą nas w nieznane nam rejony,
      ważne, by nie obawiać się takich spacerów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. artystka korzysta z dwoistości
      ze wszech miar - wszak i imię
      ma niejednoznaczne - Adrian :)

      Usuń
  3. Coś niesamowitego! I tak bardzo, bardzo inspirującego...

    OdpowiedzUsuń